پی جی ام فایل

پی جی ام فایل

دانلود فایل های آ موزشی و درسی + معرفی و فروش محبوب ترین و کاربردی ترین قالب ها و افزونه های وردپرس

محل لوگو

شیطان پرستی


شیطان پرستی

فهرست مطالب:
عنوان................................................................................................صفحه


مقدمه...........................................................................................1

 

کلیسای شیطان..................................................................................2

 

جادوگری.......................................................................................3

 

موسیقی بلک متال..............................................................................4

 

منبع و ماخذ......................................................................................6

 

 

 

 

 

مقدمه

« انما ذلکم الشیطان یخوف اولیاءه فلا تخافوهم وخافون ان کنتم مومنین »
« در واقع این شیطان است که دوستانش را می ترساند پس اگر ایمان دارید از آن نترسید و از من پروا کنید.» (سوره مبارکه آل عمران آیه 175) امام صادق علیه السلام می فرمایند: « العالم بزمانه لا تهجم علیه اللوابس.»
« هرکس عالم به زمانش باشد مورد هجوم حوادث ناگوار قرار نمی گیرد.» با این روایت امام معصوم علیه السلام مشخص می گردد که تا چه اندازه آگاهی نسبت به مسائل روز جامعه مهم و اساسی است. زیرا ممکن است انسان در گرداب مفاسد اجتماعی و انحرافات فکری و مکتبی گرفتار شده، و لی خود از آن غافل باشد. لذا باید تمامی حواس انسان متوجه این مطلب گردد که در جامعه امروزی مسلح به سلاح علم و بصیرت باشد تا مبادا قربانی امیال شوم طاغیان اعتقادی و فکری نشود. در این گذار یکی از معضلات فکری و مکتبی امروز جوامع که متأسفانه با سرعت سرسام آوری در جوامع شایع شده و جوامع اسلامی خصوصاً کشور عزیز ما ایران را نیز درنوردیده است، مکتب تغییر شکل داده Satanism / سیطنیسم (شیطان پرستی) است.که در رابطه با آن می پردازیم........
كليساي شيطان
اولين كليساي شيطاني را آنتوان زندورلاوي تاسيس كرد. در افكار و عقايد او انسان‌محور و مرکزعالم هستي است و اين انسان است كه خدا را مي‌سازد. او به ولايت كسي يا چيزي با نام شيطان اعتقاد نداشته و انسان را حاكم بر خدا و شيطان مي‌داند.
اصول شيطان‌پرستي آنتوان لاوي
1 - در شيطان‌پرستي خدايي وجود ندارد و هر انساني خود يك خداست.
2 - عدم پرستش شيطان (ابليس)‌، زيرا شيطان جسم نيست و وجود خارجي ندارد.
3 - ضد مذهب بودن، خصوصا مذهبي كه اعتقاد به زندگي پس از مرگ دارند.
4 - اعتقاد به لذت بردن در حد اعلاي آن زيرا تمام لذات در خوشي دنيايي است و اين خوشي‌ها خصوصا لذات جنسي پتانسيل لازم را براي كارهاي روزانه آماده مي‌كنند.
او قواعد 11گانه و نيز گناه‌هاي 9گانه‌اي را براي شيطان‌پرستان تنظيم كرده است ولي آنچه مردم بعدها از شيطان‌پرستان در جهان مي‌بينند به هيچ‌وجه با اين قوانين و گناه‌ها سازگار نبوده بلكه بر ضد آنها است.
مثلا در مورد قتل، تجاوز، قرباني‌كردن، حيوان‌آزاري، كودك‌آزاري و...، آنتوان لاوي آن را قبول نداشته و در فرامين خود آنها را رد كرده است. ولي در حال حاضر مراسم شيطان‌پرستي چيزي به جز انجام اين اعمال نيست.
همه اينها نشان از تناقض‌گويي‌هاي آنتوان لاوي و پيروانش دارد. (در شيطان‌پرستي افكار و عقايد و نظرات در حال تغيير و از نسبيت برخوردار هستند.) البته همه آنها اين خصوصيت خود را قبول داشته و به آن معتقد هستند. آنها معتقدند كه چون ما خودمان خدا هستيم پس هر كاري بخواهيم انجام مي‌دهيم و اين مسخره است كه يك شيطان‌پرست به قانون يا مقرراتي پايبند باشد.
ولي جاي تعجب دارد كه اگر آنها خود را خدا و آزاد از هر چيز مي‌دانند پس چرا قوانين و مقررات و گناهاني براي پيروان خود ايجاد ايجاد كرده‌اند. تيم برتون جمله جالبي درباره شيطان‌پرستان دارد: شيطان‌پرستي آنارشي احمق‌هاست.
اين اختلافات و تناقضات زمينه‌ساز بروز مشكلات زيادي در بين رهبران و پيروان شيطان‌گرايي شده است به شكلي كه در سال 1975 شخصي به نام مايكل آكينو از كليساي شيطان جدا شد و معبدي را با نام معبد ست‌ بنيان نهاد. او برخلاف آنتوان لاوي به خدايي با نام شيطان اعتقاد داشت.
جادوگري
جادوگري قرن‌هاست كه در غرب (اروپا و آمريكا)‌ طرفداران زيادي داشته است. جادوگران غربي كه تنها عده كمي از آنها اصلا گرايشات شيطاني ندارند، در تلاش هستند تا با ارتباط با ارواح مردگان، اجنه يا شياطين، به قدرت‌هاي ماورايي شيطاني دسترسي يابند. در قرون وسطي عده بسيار زيادي از جادوگران توسط كليسا سوزانده شدند چرا كه كليسا معتقد بود آنها در پي ارتباط با شياطين قادر به دخالت در امور مادي و دنيوي هستند و نيروهاي غيرمادي خود را از منابع پليد به دست مي‌آورند. در عصر حاضر جادوي سياه يا همان بلك‌مجيك يكي از اركان و مراسم اصلي شيطان‌پرستان است و در كشورهايي چون انگلستان و آمريكا علاقه‌مندان بسياري دارد. جادي سياه به غير از كليساي شيطان توسط اساتيد خبره در دوره‌هاي آموزشي و كلاس‌هايي به علاقه‌مندان آموزش داده مي‌شود.
در حال حاضر علت اصلي ورود عده‌اي از جوانان به گروه‌هاي شيطان‌پرست يادگيري بلك‌مجيك (جادوي سياه)‌ است. جادوي سياه از مراسم آييني آفريقاييان به آمريكا آمده و در حال حاضر بيش از همه جا در كليساهاي شيطاني تعليم و تحصيل مي‌شود. بيشتر وردها و ابزار و مراسمات اين نوع جادو داراي علائم و نشانه‌هاي شيطاني هستند.
در دهه‌هاي بعد از جنگ جهاني اول فضاي اجتماعي اروپا و آمريكا به انواع تبليغات و ابزار و حتي بازي‌هاي جادوگري مانند ويجي‌برد آلوده است.
ويجي‌برد كه يك وسيله پيشگويي است در مراسم احضار ارواح استفاده مي‌شد تا سال 1967 فروش ويجي‌برد از مناپلي كه پرفروش‌ترين اسباب‌بازي بود بيشتر شد. اين خود نشان از استقبال مردم غرب به جادوگري است كه در سالهاي اخير مصداق آن را در كتاب و فيلم‌هاي مرتبط با جادوگري مانند هري‌پاتر ديده‌ايم.
خوشبختانه جادوگري غربي كه ما آن را بلك مجيك و انواع وسايل ديگر مانند ويجي برد و... مي‌شناسيم هنوز وارد ايران نشده و شايد تنها جوانان ما نام آن را از كتاب‌ها يا فيلم‌هاي هري پاتر شنيده باشند.

موسيقي بلك‌متال
شيطان وقتي كليساهاي شيطان و جادوگري را ناتوان در تبليغات ديد دروازه‌اي ديگر ساخت و آن موسيقي است.
دو دروازه جادوگري و كليساهاي شيطان‌ جهت تبليغات خود در سطح جهان داراي محدوديت‌هاي فراواني هستند. براي مثال كليساهاي شيطان تنها در چند كشور جهان موجود هستند. يا در مورد جادوگري كه تنها كشورهاي غربي از آن استقبال كرده‌اند و كشورهاي شرقي به خاطر عدم همخواني زبان آن با فرهنگ شرق اصلا از ان استقبالي نكرده‌اند.
همين مسائل باعث شده كه اين دو دروازه در قياس با موسيقي كمترين مشتريان را براي گرايش به شيطان‌پرستي داشته باشند. حال آن كه در حال حاضر موسيقي بلك متال در همه كشورهاي دنيا مخاطب و علاقه‌مند دارد و اين به خاطر آن است كه موسيقي، زباني بين‌المللي دارد و داراي ظرافت‌هاي هنري فريبنده و اغواكننده است كه مي‌تواند به‌راحتي بر احساسات مردم تاثيرگذار باشد.
علت ديگر هم راحتي دسترسي به آن است به شكلي كه به‌راحتي مي‌توان آن را توسط همه رسانه‌ها و همه ابزارهاي رسانه‌ها در همه جا در اختيار مخاطب قرار داد.
لازم به ذكر است كه اين 3 دروازه در دنيا داراي مخاطبان خاص و مخصوص خود هستند. مثلا شيطان‌پرستاني كه از طريق كليساي شيطان‌ به شيطان پرستي گرايش پيدا كرده‌اند، از همه نظر چه از نظر سن، جنس، نژاد و اهداف، خواسته‌ها و... با شيطان‌پرستاني كه از طريق جادوگري و يا از طريق موسيقي جذب شيطان‌پرستي شده‌اند تفاوت دارند.
البته از نظر تعاليم و اعتقادات نيز كليساي شيطان و موسيقي بلك متال اختلافات زيادي دارند:
مثلا در مورد كليساي شيطان، آنتوان لاوي در قوانين 11گانه و آيات 9گانه خود قرباني كردن انسان، قتل، تجاوز، حيوان‌آزاري و كودك‌آزاري را رد كرده است.
در صورتي كه در موسيقي بلك متال همه جور جرم و جنايتي انجام مي‌پذيرد و هيچ استثنا و مورد نهي شده‌اي وجود ندارد.
مورد اختلاف ديگر موادمخدر است. مثلا آنتوان لاوي شيطان پرستان را از مصرف آن برحذر مي‌دارد و معتقد است مصرف آن براي انسان‌هاي ضعيف مي‌باشد نه انسان قدرتمندي چون يك شيطان‌پرست، در صورتي كه در موسيقي متال اصلا اين‌گونه نيست و الان بزرگ‌ترين پايگاه تبليغاتي مواد مخدر در جهان موسيقي متال است.
لازم به ذكر است كه اگرچه آنتوان لاوي در تئوري‌هاي خود مسائلي مانند قرباني كردن را رد كرده ولي عملا چه خود او و چه پيروانش پايبندي‌ها را به قوانين و مقررات بيان شده نقض كرده و به آن معتقد نيستند.
اصولا در شيطان‌پرستي هيچ حكم و قانون ثابتي نمي‌توان يافت و همه احكام و عقايد نسبي هستند و اختلاف و تناقض در عقايد و رفتار در بين آنها امري منطقي و طبيعي است.
اگر تناقض‌ها و اختلافات را در كليساي شيطان‌ بتوان تحمل كرد تناقض و اختلافات در موسيقي بلاك متال بسيار گستردهتر است. چرا كه در آن با توجه به گستردگي مخاطب و تعداد بسيار زياد گروهها در همه كشورهاي جهان، هر كسي ساز خودش را مي‌زند.
در اين نوع موسيقي جهت بالا بردن تعداد مخاطبان و به‌‌تبع آن ميزان فروش كاست‌ها، خوانندگان و نوازندگان دست به هر كاري مي‌زنند و هر كليپي كه بخواهند و بتوانند بسازند مي‌سازند و به هيچ‌كس و هيچ چيز مقيد نيستند.
موسيقي بلك متال، متال مخلوطي از موسيقي و نمايش است براي همين معمولا گروه‌ها علاوه بر ارائه موسيقي خود، اعمال و رفتار نمايشي نيز ارائه مي‌دهند.
براي همين صحنه موسيقي اين گروه‌ها محل اجراي همه نوع نمايشي شده است مثلا يك گروه بر روي صحنه خودزني مي‌كند، گروه ديگر خونخواري مي‌كند، گروه ديگر مرده‌خواري و همين طور اعمالي مانند: منفجر كردن حيوان با ديناميت، نصف كردن يك زن با اره (حقه‌هاي نمايشي)،‌ آتش زدن انسان، آتش زدن انجيل، انجام اعمال جنسي منحرفانه و ... البته عجيب و غريب بودن اين گروه‌ها فقط در دكور و مسائل نمايشي نيست بلكه در محتوا نيز به همين صورت مي‌باشد.
مثلا خواننده‌اي خود را ضد خدا معرفي مي‌كند، خواننده‌اي ديگر خود را ضد دين، ديگري ضد انسان و همين طور ضدهايي مانند: ضد دنيا، ضد قانون، ضد زن، ضد جنگ، ضد دولت و ...
مثلا خواننده‌اي كه خود را ضدبشر معرفي مي‌كند سعي مي‌كند در اشعار يا كليپ‌هاي خود اين تفكر را تبليغ كند كه مثلا ما بايد خودكشي كنيم، يا اين كه بايد نسل بشر را از بين برد يا اين كه پدران و مادران نبايد ما را به وجود مي‌آوردند و البته عموما اين افكار كمتر توسط نوازندگان و خوانندگان به مرحله اجرا درمي‌آيند و بيشتر توسط مخاطبان آنها عملي مي‌شوند. خواننده يا نوازنده بعد از اجرا سوار ليموزين خود شده و به ويلاي خود مي‌‌روند اما اين مخاطب كم‌سن و سال آنهاست كه تحت تاثير افكار يا كليپ‌ها قرار گرفته و آسيب‌هايي را براي خود و جامعه پديد مي‌آورد البته پاره‌اي از اين تفكرات عملي شده‌اند. مثلا ضدزن‌ها اقدام به دزديدن يا كشتن دخترها و زن‌ها كرده‌اند يا ضدبشرها اقدام به خودكشي دسته‌جمعي كرده‌اند، يا ضدمسيحي‌ها اقدام به آتش زدن كليساها يا كشتن كشيش‌ها كرده‌اند. مثلا در مورد اخير خواننده‌اي به نام ورك ويكرنس كه از شهرت جهاني برخوردار است و همه او را با نام بارزام مي‌شناسند، در سال 1992 اقدام به آتش زدن چند كليسا از جمله كليساي فانتوف كرد. او بعد از اين اتفاق دستگير و روانه زندان شد و در حال حاضر نيز دوران محكوميت خود را سپري مي‌كند.
البته لازم به توضيح است كه همه گروه‌هاي موسيقي متال، شيطاني نيستند بلكه حتي تعداد انگشت‌شماري گروه‌هاي معتقد به خدا نيز در آنها پيدا مي‌شود. يا اين كه بعضي از گروه‌ها مانند متاليكا نيز وجود دارند كه در اشعار خود مسائل و مشكلات اجتماعي و سياسي روز را مطرح مي‌كنند، مثلا در اين مورد آلبوم «و عدالت براي همه» متاليكا قابل توجه است. حتي تعدادي از گروه‌هاي متال نيز وجود دارند كه در اشعار خود عليه ظلم و فساد دولت‌هاي مستكبري مانند آمريكا و اسرائيل سخن رانده‌اند.
مثلا گروه سپولترا، كليپي با نام «سرزمين» ساخته كه در آن از ظلم اسرائيل عليه ملت فلسطين سخن گفته است . البته بخش قابل توجهي از اين موسيقي را كليپ‌ها و آهنگ‌هاي ضدجنگ تشكيل مي‌دهند.
موسيقي متال در ابتداي شكل‌گيري آن، برخلاف زمان حال نوعي موسيقي ضد جنگ بوده كه تم اصلي آن مبارزه با دولت آمريكا و جنگ‌طلبي‌هاي آن بوده است. اين موسيقي در ابتدا پيام‌آور صلح و دوستي بوده است.
موسيقي متال خود داراي زيرسبك‌هاي مهمي مانند هوي‌متال، دث‌متال، تراش‌متال، بلك متال و انواع زيرشاخه‌هاي ديگر است. موسيقي هوي‌متال نسبتا از نظر محتوايي نسبت به سبك‌هاي ديگر ملايم‌تر است ولي از جنبه كفر و شرك هيچ سبكي به پاي بلك‌متال نمي‌رسد.
موسيقي بلك‌متال در دنيا بزرگ‌ترين پايگاه تبليغاتي شيطان‌پرستي است به حدي كه حتي جادوگري و كليساي شيطان نيز به پاي آن نمي‌رسند.

 

  انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 168

برچسب های مهم

نمونه سوالات اکسل همراه با جواب pdf

نمونه سوالات اکسل همراه با جواب pdf

نمونه سوالات اکسل با جواب pdf دارای 164 سوال ویرایش و آپدیت شده میباشد . سوالات گلچین شده از بهترین و پر تکرارترین سوالات صفحه گسترده اکسل در آزمونهای استخدامی و فنی و حرفه ای است . آکادمی آی تی ویزیت را هر شش ماه یک بار آپدیت و بروز آوری میکند . ویژگیهای pdf نمونه سوالات ... ...

علائم گرافیکی تحلیل سایت فتوشاپ

علائم گرافیکی تحلیل سایت فتوشاپ

دانلود مجموعه علائم موردنیازگرافیکی برای تحلیل سایت معماری   ... ...

جزوات و حل تمرینات و نمونه سوالات امتحانی درس تحلیل سیستم های انرژی رشته های فنی مهندسی

جزوات و حل تمرینات و نمونه سوالات امتحانی درس تحلیل سیستم های انرژی رشته های فنی مهندسی

در این مجموعه به صورت کامل یک سری نمونه سوالات درس تحلیل سیستم های انرژی رشته سیستم های انرژی در مقطع ارشد و دکترا حل گردیده شده است. داخل پکیج سه دسته فایل وجود دارد که در ادامه به صورت تصویری توضیح خواهیم داد:   جزوه درس تحلیل سیستم های انرژی به صورت سه عدد فایل پی دی ... ...

فرم اکسل شاخص کل توقفات نت (پارتو توقفات فنی)

فرم اکسل شاخص کل توقفات نت (پارتو توقفات فنی)

شاخص کل توقفات نت یا پارتو زمان و درصد انواع توقفات فنی، در واقع بیان کننده میزان انواع توقفات فنی از دو جایگاه زمان و درصد می باشد. در این شاخص می توانید پارتو توقفات کل تجهیزات سازمان خود را در یک نگاه مشاهده و سهم هر تجهیز را ارزیابی نمایید.  این فرم به گونه ای طراحی ... ...

جزوه کاربردی ویروس شناسی گیاهی دکتر تقوی دانشگاه شیراز

این جزوه یکی از بهترین جزوه ها در زمینه ویروس شناسی آزمون کارشناسی ارشد است و نیاز به معرفی بیشتر ندارد. ...

طراحی پایگاه داده مطب پزشک به همراه نمودار ER

طراحی پایگاه داده مطب پزشک به همراه نمودار ER

پروژه آماده پایگاه داده همراه با نمودار ER و فایل WORD و PDF پروژه همراه با توضیحات کامل و تصاویر از محیط پروژه برای ارائه به استاد پیاده سازی جداول در محیط SQL SERVER تعیین فیلد های کلید اصلی و خارجی روابط یک به یک و چند به چند جداول بهمراه QUERY در صورت نارضایتی وجه ... ...

فایل اتوکد پلان پیست اسکیت -1

فایل اتوکد پلان پیست اسکیت -1

قبل از خرید نکات پایین صفحه را مطالعه فرمائید. نمایی از فایل: ... ...

دانلود فرم اکسل روند شاخص های کلیدی عملکرد نت  (KPI)

دانلود فرم اکسل روند شاخص های کلیدی عملکرد نت (KPI)

دانلود فرم اکسل روند شاخص های کلیدی عملکرد نت (KPI) هر سیستم مدیریتی برای مدیریت صحیح اطلاعات و فعالیت های خویش نیاز به شاخص ها و معیارهای اندازه گیری دارد که بتواند وضعیت اقدامات و مسیر حرکت خویش را بهبود دهد. در حوزه مدیریت نگهداری و تعمیرات، فرایندهای مختلفی وجود دارند. ... ...

پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری (جلد 2) تألیف دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی، مهتاب جهرومی و سیدمصطفی سیدحسینی

پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری (جلد 2) تألیف دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی، مهتاب جهرومی و سیدمصطفی سیدحسینی

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول   ViRGooL.net ---- پاورپوینت و مقاله موضوع : پاورپوینت فصل پانزدهم تئوری حسابداری (جلد 2) تألیف دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی، مهتاب جهرومی و سیدمصطفی سیدحسینی     مباحث پاورپوینت : - ... ...

نقشه کامل شهرک جدید سهند

نقشه کامل شهرک جدید سهند

ما برای شما باکس کاملی از شهرک جدید سهند رو برای شما گذاشتیم تا در صورت لزوم از آن بهره کامل و مفیدی را از آن داشته باشید  هدف ما این است که نگران هیچ چیزی نباشید ما تمامی نیاز های شما رو بر آورده میکنیم و با ما مشکلات با شما کاری ندارند  این باکس شامل تمامی نقاط شهرک ... ...

پاورپوینت فرهنگسرای اشراق تهران

پاورپوینت فرهنگسرای اشراق تهران

  پاورپوینت 23 اسلاید شامل: موقعیت نقشه تاریخچه فرهنگسرای اشراق بخش های مختلف فرهنگسرا تحلیل فرم ومصالح امکانات عکس ها پلان ها و...   ... ...

نمونه سوالات مهم و کاربردی مکانیک سیالات پیشرفته همراه با پاسخ جامع و کامل

نمونه سوالات مهم و کاربردی مکانیک سیالات پیشرفته همراه با پاسخ جامع و کامل

نمونه سوالات مهم و کاربردی مکانیک سیالات پیشرفته همراه با پاسخ جامع و کامل         مشخصات فایل: تعداد سوالات: 20 سوال محاسباتی و تحلیلی همراه با پاسخ کامل فرمت: JPG ،اسکن شده دستنویس، خوش خط، خوانا و واضح کیفیت: عالی، آماده پرینت تعداد صفحات: 30 صفحه مناسب ... ...

فرم اکسل محاسبه روند شاخص انواع توقفات نگهداری و تعمیرات

فرم اکسل محاسبه روند شاخص انواع توقفات نگهداری و تعمیرات

محاسبه شاخص انواع توقفات فنی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی و تحلیل این شاخص، از جمله فعالیت های مهم واحد نگهداری و تعمیرات می باشد. مدیریت نت با محاسبه و تحلیل شاخص توقفات ماشین آلات می تواند تصمیمات درستی را در ادامه برنامه ریزی و مدیریت خود در ارتباط با روش نگهداری تجهیزات ... ...

دانلود رایگان جزوه مبحث طراحی سازه های چوبی رشته ی عمرانpdf

دانلود رایگان جزوه مبحث طراحی سازه های چوبی رشته ی عمرانpdf

عنوان:دانلود رایگان جزوه مبحث طراحی سازه های چوبی رشته ی عمرانpdf حجم فایل:5.85مگابایت تعداد صفحات:59 کیفیت فایل:عالی نوع فایل:pdf فهرست مطالب: فصل1:آشنایی با ساختار چوب فصل2:طراحی سازه های چوبی فصل3:طراحی تیر های چوبی فصل4:طراحی اعضا تحت اثر بار محوری این جزوه ... ...

دانلود نرم افزار برنامه ریزی تولید کارخانه شهاب یزد

دانلود نرم افزار برنامه ریزی تولید کارخانه شهاب یزد

دانلود نرم افزار برنامه ریزی تولید کارخانه شهاب یزد این برنامه از یک فایل access و 4 فایل excel تشکیل شده است و در جاه هایی که نیاز بوده است از برنامه VBA نیز استفاده شده است. این برنامه ها با یکدیگر در ارتباط می باشند. البته کاربر فقط با فایل access و نیز 2 فایل excel در ... ...

پروژه کاربرد هوش مصنوعی در مخازن نفت و گاز

پروژه کاربرد هوش مصنوعی در مخازن نفت و گاز

دانلود پروژه کاربرد هوش مصنوعی در مخازن نفت و گاز تعداد صفحه: 97   فهرست مطالب: دیباچه 1 تاریخچه 4 هوش مصنوعی چیست؟ 9 چالش های بنیادین هوش مصنوعی. 13 شاخه‌هاي علم هوش مصنوعي‌. 17 کاربردهای هوش مصنوعی. 21 سيستم های خبره (Expert Sytems) 21 ساختار يك سيستم خبره ... ...

پروتکل های تشریفات ،جشن ها و مراسم در رویداد های ورزشی

پروتکل های تشریفات ،جشن ها و مراسم در رویداد های ورزشی

حجم فایل : 91.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 26 بنام خدا پروتکل های تشریفات ،جشن ها و مراسم در رویداد های ورزشی مقدمهدر رویداد های بزرگ ورزشی ، جشن ها و مراسم زیر برگزار می گردد : مراسم حمل مشعل مراسم اهتزاز پرچم مراسم افتتاحیه مراسم اختتامیه مراسم حمل ... ...

فیلم آموزشی نرم افزار تحلیل ترمودینامیکی HSC

فیلم آموزشی نرم افزار تحلیل ترمودینامیکی HSC

این نرم افزار یک نرم افزار ترمودینامیکی است که می توان با آن به ارزیابی ترمودینامیک خوردگی مواد مهندسی، سینتیک خوردگی، متالورژی استخراجی (هیدرو، پیرو و الکترو)، دیاگرام فازها، آلیاژسازی، تبدیل واحدها، معادلات ترمودینامیکی برای انجام شدن یا نشدن واکنش، الکتروشیمی در ... ...

پاورپوینت بررسی معماری سی و سه پل اصفهان

پاورپوینت بررسی معماری سی و سه پل اصفهان

فهرست مطالبمقدمهتاریخچهتاریخ بنای این پلمشخصات کلی بنای پلنقاش قدیمی از پلمعماری پلوجه تسميهبنا از دید جهانگرداناتصال چهار باغ به پل الله ورديخانتاريخچه ابنيه تاريخى اصفهانايوانچه‏ها و غرفه‏هاى زيباثبت تاريخىميرزا علينقى كمره‏اى متخلص به نقىموقعیت بنامصالح بکار رفته در ... ...

290 نمونه قرارداد آماده فارسی و انگلیسی

ویژگی های این مجموعه: 290 نمونه قرارداد آماده فارسی و انگلیسی فایل ها با فرمت .Doc و 100 درصد قابل ویرایش گلچینی بی نظیر از انواع قراردادها و قوانین موجود در آن شامل: قوانین حقوقی، تجاری، اداری، بازرگانی، بین المللی برای بستن قرادادهای داخل و یا خارج از کشور قرارداد یا عقد به ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

خراسان رضوی-مشهد مقدس

انواع فایل pdf,word,pptو... سفارش تایپ و ترجمه 2024 666 0915

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما